Cel mai mare retailer de mobilier din lume a lansat un fond social cu o valoare de zece milioane de euro şi le va oferi angajaţilor reduceri mai mari de preţuri la achiziţiile din magazine, în ideea a-şi ajuta salariaţii să facă faţă creşterii costului vieţii.
Ingka Group, care deţine cea mai mare parte a magazinelor IKEA, inclusiv cele din Europa, principala piaţă a grupului, a precizat că fondul social îi va sprijini pe angajaţii care se confruntă cu cele mai mari dificultăţi financiare pe parcursul anului fiscal care se va încheia în august 2023. „Fiecare ţară din Ingka Group va oferi sprijin angajaţilor care ar putea avea nevoie de asistenţă financiară – de exemplu, pentru a-şi plăti facturile la electricitate sau costurile pentru locuinţă”, a informat compania suedeză.
Retailerul cu peste 170.000 de angajaţi în 31 de ţări va dubla reducerile de preţuri, până la 30 la sută, oferite salariaţilor la cumpărarea de alimente de la restaurantele din magazinele IKEA şi pentru mai mult de 2.000 de produse ce permit realizarea de economii la energie, precum becurile.
Grupul suedez Ingka este unul dintre cele 12 grupuri diferite de companii ce deţin şi operează Ikea în baza unor acorduri de franciză cu Inter Ikea Systems BV. Ingka are trei domenii de activitate: IKEA Retail, Ingka Investments şi Ingka Centre. Grupul Ingka este un partener strategic în sistemul de franciză IKEA. Operează 378 de magazine IKEA în 30 de ţări.