Metro lansează o platformă digitală prin care sprijină afacerile HoReCa

De astăzi, Metro sprijină afacerile HoReCa prin lansarea în România a platformei DISH, ce oferă soluții digitale dezvoltate chiar cu sprijinul antreprenorilor din industria ospitalității, pentru a asigura vizibilitatea online și pentru a crește eficiența afacerilor.

Peste 200.000 de restaurante din 16 țări folosesc deja serviciile digitale DISH, care le facilitează, printre altele, procesele de business, le asigură relevanță și vizibilitate ridicată în mediul online și le oferă susținere în evaluarea obiectivelor și indicatorilor esențiali de business. Sunt disponibile două pachete care grupează diferite soluții digitale: Starter și Professional.

Starter se adresează clienților cu o prezență digitală incipientă și oferă servicii digitale de bază, pentru începerea construirii prezenței online a afacerilor, precum crearea rapidă și intuitivă a website-ului.

Pachetul Professional reprezintă o variantă avansată și mai complexă a pachetului Starter și oferă o gamă extinsă de soluții digitale, ce ajută afacerile HoReCa să profite de mai multe avantaje ale prezenței online. Acest pachet include un modul de comenzi online, fără vreun comision către terți, un serviciu dezvoltat pornind de la cererile tot mai frecvente primite de la afacerile din industria ospitalității, rezervări online ce facilitează planificarea și organizarea rezervărilor. Descrierea și traducerea automată a website-ului sunt valabile în 18 limbi, datorită unui modul de inteligență artificială, notificări SMS sau plan vizual al meselor din locație.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Potrivit companiei, chiar dacă activarea acestor soluții este ușoară și nu necesită cunoștințe tehnice avansate, Metro le asigură clienților consultanță prin call-center-ul dedicat DISH. Pentru Pachetul Starter  este necesară plata unui tarif unic de activare de 299 lei (fără TVA). Pentru Pachetul Professional se va percepe un tarif unic de activare de 99 lei și un abonament lunar de 99 lei. Până la 31 ianuarie, clienții nu vor plăti tariful de activare pentru nici unul dintre pachete. Cei care activează Pachetul Professional vor putea să utilizeze platforma gratuit, timp de două luni.

Pentru început, platforma va fi lansată în București, cu planuri de extindere cât mai rapidă, treptat, în toată țara. În perioada următoare, portofoliul de servicii DISH va continua să se dezvolte, iar clienții vor putea accesa noi soluții inovatoare pentru digitalizarea afacerilor, de la planificarea meniului sau dezvoltarea și construirea graficii pentru website, până la soluții de comunicare pe rețelele de socializare.

Soluțiile digitale DISH sunt dezvoltate de Hospitality Digital, divizia digitală a Metro AG. Ele au fost dezvoltate în colaborare cu parteneri HoReCa din mai multe țări europene. Mai multe informații despre serviciile digitale sunt disponibile aici: www.metro.ro/DISH

DESPRE METRO CASH & CARRY

Este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si cafenelelor, ca și ale comercianților independenți. Operează în 34 de ţări, are circa 16 milioane de clienți şi peste 100.000 de angajaţi.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share