Cea mai mare rețea de evenimente de recrutare și employer branding din România și Republica Moldova revine, primăvara aceasta, cu o nouă ediție.
Târgul de Cariere pune în mișcare piața muncii în șapte dintre cele mai importante orașe din România și în capitala Republicii Moldova: Iași (14-15 martie), Târgu Mureș (19 martie), Brașov (21-22 martie), Sibiu (28-29 martie), Chișinău (4-5 aprilie), Cluj-Napoca (9-10 aprilie) și Ploiești (9-10 mai).
Ediția din toamna anului trecut a reunit 19.768 de candidați și 162 de angajatori, care au oferit 9.487 locuri de muncă. La fel ca la edițiile precedente, și de această dată vor fi prezente companii locale și internaționale din domenii de activitate variate: inginerie, automotive, producție, tehnică, IT, logistică, transport, telecomunicații, comerț, marketing, comunicare, BPO, resurse umane sau financiar-bancar.
- Retail, construcții și transporturi, domeniile care angajează cei mai mulți seniori și manageri. Candidații vor un salariu cu 15-20% mai mare decât cel actual ca să accepte o nouă ofertă
- #echipaPoștaRomână: Teodorei Fliu – tânăra care refuză să lase greutățile să o definească și care a găsit o familie la Poșta Română
- Cum arată biroul ideal pentru români: trebuie să fie „zen” și să ofere opțiuni flexibile, diverse și ușor de personalizat
Printre companiile care, deja, au confirmat participarea la Târgul de Cariere se numără Schaeffler România, E.ON, Stada, Steelcase, Emerson, Hirschmann Automotive, Premium AEROTEC, Fuerda Smartech Romania, Freudenberg Performance Materials, Azets, BearingPoint sau Alstom.
Potrivit organizatorilor participarea la Târgul de Cariere le poate aduce angajatorilor: creșterea vizibilității pe piața muncii; mai multă notorietate; poziționarea brandului de angajator în top; interacțiuni directe cu un număr mare de candidați; recrutarea unor candidați potriviți pentru pozițiile vacante; promovarea culturii organizaționale și a valorilor ce definesc compania; interacțiuni directe și schimb de contacte cu alți angajatori și recrutori; scurtarea timpului dedicat procesului de recrutare.
Candidații pot lua pulsul pieței muncii și pot afla tot ce e nou; pot interacționa direct cu angajatori din diverse domenii de activitate; se pot remarca în fața angajatorilor încă de la eveniment; își pot găsi jobul potrivit; au acces la stagii de practică și internship-uri; pot afla mai multe despre ce presupune procesul de recrutare; se pot informa în detaliu despre domeniul de interes; pot testa produsele companiilor prezente; își pot alege drumul profesional care li se potrivește.
Mai multe informații despre calendarul și programul evenimentelor din primăvara aceasta pot fi consultate pe targuldecariere.ro, dar și pe paginile de social media ale evenimentului – Facebook, LinkedIn, Instagram și Youtube.