Compania-membră a Grupului Up a primit certificarea din partea Great Place to Work pentru calitatea mediului de lucru de care se bucură angajații săi.
Up România figurează astfel în rândul celor mai apreciate companii în Europa și în lume, așa cum reiese din evaluările propriilor angajați. În România, există puțin peste zece companii care beneficiază de această certificare. Grija față de oameni, cooperarea, respectarea dreptului la intimitate, tratamentul echitabil și coeziunea echipei au fost elementele care au obținut cele mai mari scoruri, peste 90 la sută, în procesul de evaluare a satisfacției angajaților Up România.
Întrebați ce este unic în companie și ce o face să fie un mediu excelent de lucru, angajații Up România au menționat faptul că simt că fac parte dintr-o familie, apreciază echilibrul dintre muncă și viața personală și raportul foarte bun între pregătirea profesională și satisfacția financiară. Alte caracteristici care s-au evidențiat sunt libertatea de decizie, comunicarea foarte bună între colegi și la toate nivelurile de management, încurajarea inovației și a ideilor proprii, oportunitățile reale de dezvoltare și promovare, programul flexibil, atmosfera relaxată de la lucru și sediul foarte atractiv. Un lucru important s-a mai dovedit faptul că, prin contribuția adusă de companie și de ei, ca angajați, se poate aduce o îmbunătățire a calității vieții altor oameni.
„Up România chiar funcționează ca o familie. E și motivul pentru care majoritatea angajaților noștri sunt în companie de mai bine de zece ani, fapt ce i-a ajutat să se cunoască foarte bine între ei și să aibă o colaborare eficientă. La nivel de management, facem tot posibilul ca oamenii să se simtă valorizați și să-și păstreze acel spirit de echipă care ne face perfomanți. Această certificare este o recunoaștere a efortului pe care l-am făcut de-a lungul anilor, anume acela de a păstra alături de noi oamenii implicați și pasionați de ce fac. Ne bazăm cel mai mult pe transparență și pe încredere în relația cu angajații, doi piloni importanți ai loializării”, spune Elena Pap, director general Up România.
Potrivit conducerii companiei, echipa este unul dintre atuurile cele mai puternice ale Up România, iar pentru susținerea ei au fost implementați, de-a lungul anilor, mai mulți pași: asigurarea unui climat de colaborare, oferirea de cursuri de pregătire periodic, încurajarea inițiativelor angajaților, recompensarea lor printr-un pachet atractiv de beneficii extrasalariale, focus pe comunicarea internă și desfășurarea acțiunilor de CSR.
Great Place to Work este o autoritate la nivel global în ceea ce privește cultura locului de muncă. Din 1992, institutul de evaluare a chestionat peste 100 de milioane de angajați din întreaga lume și, cu ajutorul acestor informații, a definit într-un cuvânt ceea ce face ca un loc de muncă să fie extraordinar: încrederea. Platforma de sondaj în rândul angajaților oferă managerilor posibilitatea de a obține feedback, informații în timp real și toate acele elemente de care au nevoie pentru a lua decizii bazate pe date concrete.
DESPRE UP ROMÂNIA
Face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și peste 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 20 de ani în România, oferă instrumente de motivare și soluții financiare pentru performanța companiilor: produse și servicii ce facilitează viața de zi cu zi a salariaților prin accesul la beneficii în multe domenii – carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură, Up Vacanță, tichete de creșă; Up Achiziții – platforma dedicată achizițiilor inteligente pentru companii mici și mijlocii; platforma de beneficii flexibile – Up MultiBeneficii; soluții digitale interactive de incentivare și recompensare – STIM Online; servicii dedicate comercianților; soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială – tichete sociale, tichete sociale pentru grădiniță.