În acest an, Ursus Breweries și-a rafinat poziționarea strategică de angajator, ce vizează nucleul companiei: oamenii și oportunitățile la care au acces pentru a-și duce cariera la următorul nivel.
Cel mai mare producător de bere din România demarează o nouă campanie pentru promovarea brandului de angajator, definită în urma mai multor studii interne, cu scopul de a surprinde mai bine elementele care îi aduc împreună pe cei peste 1.600 de angajați. Conceptul noii platforme de comunicare, “Facem berea, scriem povestea”, subliniază trei piloni esențiali ce definesc cultura organizațională a companiei: prietenie, pasiune și creștere.
“Pasiunea este ingredientul care oferă savoare fiecărui brand de bere din portofoliu, iar succesul nostru vine de la colegii care au curiozitatea să exploreze idei noi și au dorința de a se dezvolta continuu. Avem o istorie îndelungată și suntem mândri că facem berea îndrăgită de milioane de români și că ne scriem povestea împreună cu cei peste 1.600 de colegi. Poziționarea strategică a brandului nostru de angajator surprinde esența Ursus Breweries: o echipă diversă de colegi dedicați, care pun pasiune în ce fac și își pun amprenta zi de zi asupra istoriei companiei și asupra evoluției sale, alături de oameni cu care rezonează și cu care leagă prietenii strânse”, spune Roberto Follacchio, vicepreședinte Resurse Umane al Ursus Breweries.
- Peste 10.000 de tineri și profesioniști își caută un job, toamna aceasta, la Angajatori de TOP Timișoara și București
- Veeam Software caută 20 de studenți pentru a doua ediție a programului de internship plătit
- Amazon angajează 250.000 de oameni în SUA, pentru perioada cumpărăturilor de sărbători, şi mărește salariile
Ambasadorii companiei: angajații
Conceptul noii platforme de comunicare exprimă angajamentul companiei de a continua să dezvolte un mediu de lucru în care fiecare angajat se simte confortabil, apreciat și dornic să se dezvolte și să scrie povestea brandurilor din portofoliul Ursus Breweries. Mesajul este întărit de o echipă de ambasadori de brand formată din angajați din toate departamentele, care au devenit imaginea campaniei de comunicare și care au dorit să împărtășească detalii despre experiența lor la Ursus Breweries și să spună povestea evoluției lor în carieră în companie.
Ursus Breweries: angajator de top, care mizează pe crearea unor conexiuni valoroase
Compania a primit certificatul Top Employer acordat de Institutul Top Employers din Țările de Jos, în fiecare dintre ultimii trei ani. Certificarea a fost obținută după un audit riguros, care a evaluat aspecte precum calitatea mediului de lucru, capacitatea de a atrage talente, oportunități de dezvoltare, programe de wellbeing și de recunoaștere, diversitate și incluziune.
În ultimii ani, organizația a realizat numeroase demersuri pentru a crea o experiență de lucru mai bună și mai incluzivă. Printre ele se numără aderarea la principiile Cartei Diversității din România, care reprezintă și un angajament public de a crea un mediu de lucru divers și incluziv și o cultură organizațională bazată pe echitate. Ursus Breweries a semnat și angajamentul LEAD Network de a susține egalitatea de gen și a demarat mai multe acțiuni în această arie, în 2023.

Cultură organizațională centrată pe experiența angajaților
Noua poziționare strategică a brandului de angajator surprinde și mai bine elementele-cheie ale culturii organizaționale. La Ursus Breweries, colegii se dezvoltă într-un mediu axat pe colaborare și prietenie, în care oamenii sunt încurajați să le recunoască meritele colegilor, iar feedbackul continuu contribuie la evoluția individuală și la cea a business-ului. Ursus Breweries încurajează marcarea reușitelor prin programe de recunoaștere ce au rolul de a răsplăti performanța individuală, a echipei, efortul depus sau chiar vechimea în companie.
Mai mult, angajații Ursus Breweries au posibilitatea de a participa la programe de wellbeing bine definite, care vizează trei zone – sănătatea fizică, emoțională și relațiile interumane, incluzând workshop-uri regulate și sesiuni cu experți în domenii precum nutriție, psihologie, mindfulness și sănătate în general. Ei beneficiază și de abonamente medicale private, acces la programe de asistență specială, prin care ei sau familiile lor pot primi consiliere financiară, psihologică sau juridică, și zile libere suplimentare pentru voluntariat. În plus, se pot implica și în diferite acțiuni de voluntariat organizate de companie, ce vizează ecologizarea anumitor zone, crearea unor trasee montane sau chiar lucrul cu persoane din grupuri defavorizate și multe altele.
Mai multe detalii despre oportunitățile de dezvoltare de la Ursus Breweries și despre oportunitățile actuale de carieră sunt disponibile aici.
DESPRE URSUS BREWERIES
Este cel mai mare producător de bere din România și lider de piață de opt ani. Mărcile din portofoliul său sunt URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry. Deține trei fabrici de bere, în Brașov, Buzău și Timișoara, și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Face parte din Asahi Europe & International. Mai multe informații despre companie și programele sale pot fi găsite aici și aici.