De ce ar merita să lucrezi la Rottaprint, cel mai mare producător de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România

Încă de la înființare, în 1991, conducerea companiei Rottaprint, prima și cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, a oferit membrilor echipei sale oportunitățile necesare pentru a avea o calitate a vieții cât mai bună.

Potrivit reprezentanților companiei, cea mai importantă valoare a sa o reprezintă oamenii, astfel că eforturile echipei de management au fost îndreptate permanent spre crearea unui mediu cât mai echilibrat și prietenos și spre îmbunătățirea calității vieții membrilor comunității Rottaprint, care include atât angajații, cât și familiile acestora. 

“Avem multe povești de succes în echipa noastră – colegi care, prin pasiune și devotament pentru acest domeniu, au devenit cei mai buni specialiști nu numai de la noi din firmă, ci și din industrie. Aceasta este provocarea Rottaprint – fiecare dintre noi să ne scriem povestea de succes prin ceea ce facem zi de zi. Avem la dispoziție tot know-how-ul acumulat în companie, sprijinul mentorilor și toate resursele necesare, dar competiția, de cele mai multe ori, este cu noi înșine”, spun oamenii de la Rottaprint.

Ei știu că pasiunea și devotamentul pot deschide oportunități nebănuite din punct de vedere profesional. Fidelitatea medie în Rottaprint, de circa nouă ani, este o dovadă în plus că parcursul său este o poveste de succes, iar conducerea companiei își dorește să o ducă mai departe, pentru cât mai mulți oameni din actuala și din viitoarea comunitate Rottaprint.

Cum construiește Rottaprint o relație armonioasă între manageri și ceilalți membri ai echipei

Rottaprint funcționează după filozofia Kaizen, care presupune îmbunătățirea continuă a oamenilor din echipă. Conform acestui sistem de management japonez, piramida ierarhică este “răsturnată”, în sensul în care managerii sunt la “baza piramidei”,  iar angajații se află în “vârful piramidei” – rolul managerului este acela de a deservi, de a susține și de a dezvolta echipa, pentru ca împreună să reușească să se dezvolte armonios și să-și atingă obiectivele.

Managerul este un mentor, un “facilitator” și “antrenor” pentru performanță, orientat spre a avea coechipieri competenți și motivați, iar atmosfera în echipă este un catalizator important în această ecuație. Prin programele de management pe care le desfășoară, Rottaprint urmărește ca toți managerii să înțelegă cât de esențial este rolul lor în dezvoltarea oamenilor și scrierea poveștilor de succes ale acestora.

Beneficii salariale și extrasalariale 

Pe lângă salariul de bază, Rottaprint propune un pachet de beneficii ce include, printre altele, card de sănătate cu pachetul business la cea mai mare rețea medicală privată din România, acces la biblioteca Bookster și multe alte avantaje și sporuri. De asemenea, compania organizează anual două  evenimente mari, la care sunt invitați toți angajații, alături de familiile lor – Christmas Party și Picniciada, prilejuri de a construi o comunitate solidă în jurul valorilor Rottaprint.

Oportunități de dezvoltare

A fi membru în echipa Rottaprint înseamnă să beneficiezi de oportunități multiple: lucrezi într-o echipă de oameni pasionați și ambițioși, într-o companie cu know-how, utilaje şi tehnologie de ultimă generaţie, îți dezvolți competențe profesionale și personale urmând profilul omului Kaizen, ai oportunitatea să devii și profesor sau mentor – mulți dintre colegii specialiști au rolul de lector sau mentor în Academia Rottaprint și împărtăşesc din propria experienţă colegilor, dar și tinerilor, elevi sau studenți, prin susţinerea programelor de colaborare cu unităţile de învăţământ.

Nu în ultimul rând, reprezintă oportunitatea de a fi voluntar și de a participa la acţiunile sociale desfășurate în comunitatea din care face parte Rottaprint, prin colaborarea cu primării și școli. Voluntarii Rottaprint participă mereu la acțiuni de curățenie în locurile publice, școlile și zonele care au nevoie de sprijin Kaizen.

Echilibru între viaţa personală-profesională

Pandemia ne-a readus în atenţie necesitatea de a avea grijă de sănătatea psihică, emoţională şi fizică, dar mai ales de a avea grijă unii de ceilalți și de relațiile pe care le avem cu cei din jur. Este important să avem un echilibru din toate punctele de vedere, pentru a fi performanți pe toate planurile vieții, în toate rolurile pe care fiecare dintre noi le îndeplinim zi de zi.

Prin webinarii lunare cu psihologi și terapeuți, dar și prin newsletter-urile interne, Rottaprint încurajează stabilirea acestui echilibru, iar printr-o cultură organizațională orientată spre inovare și un management competitiv, ce urmărește digitalizarea și automatizarea tuturor proceselor și accesarea celor mai bune tehnologii disponibile în domeniu, încurajează și mai mult un echilibru corect între viaţa personală și cea profesională.

DESPRE ROTTAPRINT

Este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România. Cu o experiență de 30 de ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține două centre logistice în România, în Brașov și Ilfov, și două în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 280 de angajați. În 2021, Rottaprint a livrat produse în 13țări din Europa și Asia.

Articolul anterior

Marius Maican și Alexandru Ilie consolidează echipa de top management Orange România

Articolul următor

OUG: Rezidenții care nu s-au prezentat la examenul de specialist pot fi încadrați ca medic, cel mult un an de la finalizarea stagiului de pregătire

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share