Ciprian, Mădălina și Diana ajută clienții JYSK Business to Business cu oferte excelente

În urmă cu aproape trei ani, JYSK România se extindea cu un nou departament, Business to Business, dedicat exclusiv clienților persoane juridice.

Numărul clienților B2B a crescut rapid, la fel și activitatea departamentului, iar acum JYSK are trei angajați care răspund nevoilor clienților corporate și păstrează legătura cu magazinele pentru vânzările B2B.

Ciprian Frățilă, Mădălina Mălinescu și Diana Dogaru au povestit despre rolul lor în vânzările B2B, cum îi ajută pe clienți și ce le place în munca lor.

De la achiziții la vânzări

Primul angajat al departamentului a fost Ciprian Frățilă, B2B Manager JYSK România, care a și luat parte la lansarea serviciilor JYSK B2B în România. Anterior, el a lucrat tot în JYSK, ca sourcer, iar sarcina lui era să caute producători în România și în țările din jur. 

“Alături de colegii din România, dar și cu suportul celor din alte țări, am avut ocazia să demarez și să cresc departamentul B2B. Având la dispoziție stocuri mari disponibile, prețuri competitive și produse de calitate, am avut încredere că B2B va fi un proiect de succes și vom putea crește numărul de clienți, atât în magazine, cât și prin vânzarea directă, făcută de echipa B2B. Îmi place să vând, desigur, iar încheierea unei vânzări este întotdeauna un moment deosebit. Dar, la fel de mult, îmi place că am ocazia să colaborez cu celelalte departamente: colegii din magazine, din centrul de distribuție, Customer Service“, povestește Ciprian Frățilă.  

Pentru el, toate vânzările și toți clienții sunt importanți, indiferent de valoarea comenzii sau mărimea companiei care este client. Însă cele mai mari satisfacții le are când colaborează cu diverse ONG-uri sau asociații.

Interacțiune și dezvoltare

Pe măsură ce numărul clienților persoane juridice a crescut, a venit și nevoia de forțe noi în departament. Mădălina Mălinescu și Diana Dogaru s-au alăturat ca Business to Business Consultants.

“Ce m-a atras la companie a fost reputația solidă și valorile sale, iar departamentul B2B m-a atras datorită oportunității de a interacționa cu clienții și de a-i ajuta să găsească produsele potrivite pentru nevoile lor. Am oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în care colaborăm, unde pot să-mi folosesc abilitățile și creativitatea, pentru a contribui la atingerea obiectivelor echipei și ale companiei“, spune Mădălina.

Ciprian și Mădălina, alături de colegi din departamentele JYSK B2B din alte țări, în vizită la Centrul de Distribuție din Bozhurishte, Bulgaria.

Diana Dogaru a considerat că un job la JYSK este o oportunitate de a învăța și de a se dezvolta, pentru că avea posibilitatea de a intra în contact cu reprezentanți ai diverselor instituții.

“Îmi place atmosfera dinamică – noile provocări pe care le întâlnesc constant și găsirea soluțiilor pentru acestea. Cred că un atu al departamentului JYSK B2B este capacitatea de a dezvolta relații solide, pe termen lung cu clienții, și de a-i întâmpina întotdeauna cu soluții personalizate, ideale pentru afacerile lor“, explică Diana.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share