#UnPicDePoveste de la Provi: Loredana Cozuc – Business Owner-ul care crede că faptele și lucrurile bune nu rămân neobservate

Cine e Provident? Provident este o persoană juridică, o companie. Oamenii care dau personalitatea companiei sunt cu totul altă poveste. O poveste pe care o vom descoperi până la final de an, dintr-o serie de interviuri cu oameni din toate departamentele. O poveste scrisă de ei, autentică și fără filtre.

În România din 2006, Provident este o instituție financiară-nebancară, ce oferă produse financiare simple și personalizate unei categorii de români care, altfel, ar putea fi excluși din ofertele altor instituții financiare. Cam atât despre companie, dar curiozitatea de mai mult poate fi hrănită de aici. Cât despre oamenii din Provi, povestim astăzi cu Loredana Cozuc – Business Owner.

Loredana Cozuc se descrie, în primul rând, prin rolul ei de mamă – cel mai de preț aspect al vieții sale. Pe plan profesional, stabilitatea este cuvântul de ordine. Nu întâmplător, în CV-ul apar 18 ani de experiență și doar doi angajatori.

La locul de muncă, apreciază cel mai mult interacțiunea cu colegii, sentimentul de apartenență și dinamica echipei, dar și satisfacția că, împreună, ei reușesc să ajute alți oameni. “Fiecare rol vine la pachet cu provocări și cu situații mai puțin confortabile sau cu momente care ne solicită mai mult ca de obicei, dar, până la urmă, aceste situații fac parte din atribuțiile noastre și ne ajută să devenim mai buni. Ca în orice job, există și momente mai puțin plăcute, însă tot acest <pachet> este esențial pentru dezvoltarea profesională și personală”, spune Loredana.

Ce-i place cel mai mult la Provi? Anul acesta, Loredana Cozuc aniversează 12 ani în Provident. Cel mai mult apreciază aici mediul de lucru și dorința companiei de a crea un cadru în care oamenii pot crește, se pot dezvolta profesional și au acces la o mulțime de oportunități de promovare.

“În Provi, schimbarea este o constantă, dar și un punct forte al nostru. Avem capacitatea de a ne adapta procesele și activitatea la nevoile pieței și la cele ale colegilor noștri. De-a lungul timpului, am modificat multe procese și proceduri, împreună cu colegii mei. Aceste schimbări ne-au făcut mai eficienți, mai motivați, mai hotărâți. Îmi doresc să rămânem la fel de deschiși și să continuăm să transformăm provocările în  oportunități”.

Pentru Loredana, echipa este esențială și o “carte de vizită” pentru orice manager, care are nu doar responsabilitatea unor obiective sau proiecte, ci și a oamenilor pe care trebuie să-i ghidezi. “Cred că oamenii uită, cu timpul, cuvintele, dar nu uită felul în care îi faci să se simtă, astfel că eu apreciez la managerii din echipa mea corectitudinea, implicarea si faptul că sunt <oameni orientați către oameni>”.

Dacă ar fi să ofere un sfat unui tânăr aflat la început de carieră, Loredana i-ar spune că faptele și lucrurile bune nu rămân neobservate și că perseverența, consecvența și ambiția sunt mereu în topul ingredientelor pentru o carieră de succes, indiferent de domeniul de activitate.

Ultimii trei ani și jumătate au fost diferiți de tot ce știam până acum. Care sunt principalele lecții pe care le-a învățat Loredana în această perioadă? “Crizele aduc haos și incertitudine. Am fost cu toții afectați de toate aceste evenimente. Însă faptul că am fost aproape de clienții noștri, de refugiați și, nu în ultimul rând, de colegii din teren, ne-a ajutat să înțelegem contextul în care operăm și să depășim cu bine această perioadă”.

Privind spre viitor, Loredana Cozuc speră să poată spune despre ea, peste zece ani, că este o persoană care a făcut alegeri corecte și a învățat din greșelile sale. Mai presus de toate, își dorește să se considere un om împlinit.

Poți să vezi mult mai multe despre oamenii din Provi pe undelucram.ro și www.provident.ro/cariere. Iar dacă vrei să fii coleg cu Loredana, avem un rol care își așteaptă “ocupantul-pereche”. Le găsești pe toate aici. Dacă nu te-am convins încă, îi lăsăm pe colegii din Provi să facă asta, în poveștile viitoare. Până atunci, poți să arunci o privire și la povestea Alexandrei, din departamentul Call Center, a lui Bogdan, absolventul de Istorie care conduce echipa de Managementul Informației, a lui Alin, Senior Credit Risk System Analyst în departamentul Credit Risk, a Mihaelei, “Gânditorul” din echipa de Resurse Umane, a Mariei, Sales & Service Performance Analyst în departamentul Financiar, a Dalianei, Senior Legal Advisor în departamentul Juridic, a lui Laurențiu, Head of Sales, a lui Marius, Business Leader, a Andreei, specialistul în marketing și comunicare de brand, fascinat de oameni și îndrăgostit de psihologie și istorie, a lui Andrei, omul pasionat de tehnologie și conectat permanent la ultimele tendințe din domeniu, a Alinei, Advisor Sales & Service, a lui Marian, Loss Prevention Manager, fostul client devenit om de bază în echipa Provident, a Ralucăi, Senior Credit Control Officer, sau a Ninei, Reprezentantul Coordonator care se simte “ca-n familie” la Provident.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share