Cine e Provident? Provident este o persoană juridică, o companie. Oamenii care dau personalitatea companiei sunt cu totul altă poveste. O poveste pe care o vom descoperi până la final de an, dintr-o serie de interviuri cu oameni din toate departamentele. O poveste scrisă de ei, autentică și fără filtre.
În România din 2006, Provident este o instituție financiară-nebancară, ce oferă produse financiare simple și personalizate unei categorii de români care, altfel, ar putea fi excluși din ofertele altor instituții financiare. Cam atât despre companie, dar curiozitatea de mai mult poate fi hrănită de aici. Cât despre oamenii din Provi, povestim astăzi cu Nicoleta Cenciu, Operations & Service Manager.
Unul dintre cei mai longevivi oameni din echipa Provident, Nicoleta Cenciu lucrează aici de 14 ani. A pornit de la poziția de clerk, a profitat de oportunitățile pe care le-a întâlnit de-a lungul carierei, a evoluat constant și a fost martor la toate schimbările din companie, în toți acești ani.
Acum este Operations Service Manager la centrul din Craiova și simte că acest post este “croit” pentru ea – îi plac provocările, îi place să participe activ la rezolvarea diverselor situații ce apar în activitatea zilnică și se bucură că, împreună cu echipa sa, are șansa să ofere sprijin clienților interni și externi ai companiei.
- 7 din 10 angajatori se plâng că salariații lor nu sunt destul de flexibili și nu înțeleg că piața muncii se schimbă rapid
- BRD HUBs: 30 de HUB-uri educaționale pentru studenți, finanțate de BRD, în universități din toată România
- Cum a murit managementul resurselor umane
O persoană energică, optimistă, organizată, pentru care nu există “nu se poate”, Nicoleta are convingerea că, atunci când îți găsești jobul care-ți place, “the Sky is the limit”. “Sunt recunoscătoare în fiecare zi pentru că fac ce-mi place și sunt fericită cu interacțiunea pe care o avem la birou. La Centrul de Servicii Operaționale, avem o echipă pozitivă, cu oameni frumoși, care vor să-și depășească limitele și sunt pregătiți oricând să le ofere susținere colegilor din celelalte departamente”, explică Nicoleta Cerciu.
Ce-i place cel mai mult la Provi? Nicoleta se declară mândră că face parte dintr-o companie în care există respect, claritate, inovație, înțelegere pentru situații diverse, iar oamenii sunt puși mereu pe primul loc. “Deși lucrez de câțiva <anișori> la Provi, aici, când crezi că ai întâlnit toate situațiile, apare ceva ce te face să te autodepășești, să găsești noi soluții”.
Totuși, dacă ar fi să aleagă un lucru pe care l-ar schimba în companie, acela ar fi frecvența întâlnirilor cu colegii din țară – cu mulți vorbește aproape zilnic, însă îi vede în persoană doar o dată pe an. Simte că acum e nevoie, mai mult ca oricând, de interacțiune, de socializare.
De altfel, echipa și comunicarea dintre membrii acesteia sunt aspecte la care Nicoleta ține mult. “Colaborarea și ajutorul pe care colegii și-l oferă atunci când este nevoie, fără ca superiorul să le solicite asta, este o realizare importantă a mea, ca manager. În activitatea de verificare și corectare a informațiilor, o calitate de apreciat a unui coleg este organizarea activității zilnice și săptămânale, încadrarea în termenele stabilite, atenția la detalii. Acest lucru este posibil cu multă muncă și cu dorința de a învăța lucruri noi”.
Unui coleg mai tânăr, aflat la început de carieră, i-ar spune să nu se dea niciodată bătut, să nu renunțe la visul său, iar cu multă muncă va ajunge acolo unde își dorește. “Chiar dacă viața îți va oferi câteodată surprize mai puțin plăcute, e important să rămâi mereu cu zâmbetul pe buze, să vezi partea bună a lucrurilor”.
Asta a încercat să facă Nicoleta în ultimii ani, marcați de “turbulențe” fără precedent – de la pandemie la războiul din Ucraina și problemele economice. A învățat că nu putem să avem certitudini în legătură cu ce ne oferă viitorul, dar și că, împreună, cu multă muncă, putem depăși orice obstacol. Se simte norocoasă că, în această perioadă, a făcut parte dintr-o companie în care oamenii au abilitatea să se adapteze tuturor situațiilor, să găsească soluții pentru că lucrurile să funcționeze bine, chiar dacă sunt diferiți și lucrează în moduri diverse.
“Just remember 10 years ago, you dreamed about where are you NOW”. Asta ar vrea Nicoleta să spună despre ea, peste zece ani. Până acum, totul a mers conform dorințelor sale. Este fericită și entuziasmată de alegerile pe care le-a făcut în carieră și în viața personală, fiindcă jobul la care ține atât de mult nu a împiedicat-o să acorde timpul necesar băiatului și soțului său, așa încât cei doi să nu-i simtă lipsa.
Poți să vezi mult mai multe despre oamenii din Provi pe undelucram.ro și www.provident.ro/cariere. Iar dacă vrei să fii coleg cu Nicoleta, avem un rol care își așteaptă “ocupantul-pereche”. Le găsești pe toate aici. Dacă nu te-am convins încă, îi lăsăm pe colegii din Provi să facă asta, în poveștile viitoare. Până atunci, poți să arunci o privire și la povestea Alexandrei, din departamentul Call Center, a lui Bogdan, absolventul de Istorie care conduce echipa de Managementul Informației, a lui Alin, Senior Credit Risk System Analyst în departamentul Credit Risk, a Mihaelei, “Gânditorul” din echipa de Resurse Umane, a Mariei, Sales & Service Performance Analyst în departamentul Financiar, a Dalianei, Senior Legal Advisor în departamentul Juridic, a lui Laurențiu, Head of Sales, a lui Marius, Business Leader, a Andreei, specialistul în marketing și comunicare de brand, fascinat de oameni și îndrăgostit de psihologie și istorie, a lui Andrei, omul pasionat de tehnologie și conectat permanent la ultimele tendințe din domeniu, a Alinei, Advisor Sales & Service, a lui Marian, Loss Prevention Manager, fostul client devenit om de bază în echipa Provident, a Ralucăi, Senior Credit Control Officer, a Ninei, Reprezentantul Coordonator care se simte “ca-n familie” la Provident, a Loredanei, omul care are convingerea că faptele și lucrurile bune nu rămân neobservate, sau a Oanei, managerul de inovare căruia Provident i-a arătat ce înseamnă puterea echipei.